Requisiti hardware di Windows 11: Tuttu u vostru bisognu di sapè

Chì sò i requisiti per i dispositi Windows 11?

Microsoft hà cuminciatu à lancià Windows 11 Oghje cù un settore più strettu di esigenze hardware. Per l'utilizatori di Windows 10 chì volenu aghjurnà à i cantoni arrotondati è un modu scuru più avanzatu, anu da esse sicuru chì u so PC, chì pò eseguisce Windows 10 bè, risponde à sti requisiti, o lascià una decisione: aghjurnà l'hardware per risponde à u novi esigenze, o stà nantu Windows 10.

Requisiti

Fighjemu un ochju à ciò chì tuttu questu significa. Prima di tuttu, chì sò i requisiti hardware per Windows 11? Microsoft hà publicatu una ripartizione di i requisiti, è hà liberatu una app Verificazione di salute PC Pudete scaricà lu à u vostru Windows 10 PC per verificà chì cumpone digià i requisiti hardware. Eccu a lista di esigenze:

Per installà o aghjurnà à Windows 11, i dispositi devenu risponde à i seguenti requisiti minimi di hardware:

  • Processore: 1 GHz o più veloce cù dui o più nuclei in un processore 64-bit compatible o sistema nantu à un chip (SoC).
  • RAM: 4 GB o più.
  • Storage: 64 GB * o più di u almacenamentu dispunibule hè necessariu per installà Windows 11.
    • Un spaziu di almacenamentu supplementu pò esse necessariu per scaricà l'aghjurnamenti è attivà certe funzioni.
  • Carta Grafica: Compatibile cù DirectX 12 o più tardi, cù u driver WDDM 2.0.
  • Firmware di u sistema: UEFI, capace di boot sicuru.
  • TPM: Trusted Platform Module (TPM) versione 2.0.
  • Display: Full HD (720p), schermu 9 inch o più grande, 8 bit per canale di culore.
  • Cunnessione Internet: A cunnessione Internet hè necessaria per fà l'aghjurnamenti è per scaricà è aduprà alcune funzioni.
    • Windows 11 Home richiede una cunnessione Internet è un contu Microsoft per compie a cunfigurazione di u dispositivu à u primu usu.

* Ci ponu esse esigenze supplementari cù u tempu per l'aghjurnamenti, è per attivà funzioni specifiche in u sistema operatore. Per più infurmazione, vede  Windows 11 specificazioni

À a fini d'aostu, Microsoft hà aghjurnatu i requisiti per include un subset specificu di i processori di settima generazione di Intel, cumpresu u 7820HQ installatu in u Surface Studio 2. Quandu Microsoft hà annunziatu per a prima volta a linea di l'ottava generazione in a sabbia in u ghjugnu, l'utilizatori eranu comprensibilmente disturbati. Microsoft hà dettu chì daranu un altru sguardu basatu nantu à e metriche di Windows Insider, ma u post di blog d'aostu era coherente:

Dopu un'analisi attenta di a prima generazione di processori AMD Zen in cullaburazione cù AMD, inseme avemu cunclusu chì ùn ci sò micca add-ons à a lista di CPU supportati.

Ancu s'è a maiò parte di i PC muderni rispondenu à a maiò parte di sti requisiti, ci sò qualchi prublemi, è perchè u vostru PC hè in esecuzione Windows 10 (o ancu Windows 11 Insider builds), ùn pò micca risponde à i requisiti per eseguisce Windows 11. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè. :

TPM è boot sicuru

U TPM (Trusted Platform Module) hè una funzione di sicurezza basata in hardware chì hè integrata in a scheda madre di u vostru sistema o aghjuntu cum'è un chip installable. A maiò parte di i machini muderni (quasi qualcosa introduttu dopu à 2013 o più) avarà un TPM installatu. Tuttavia, micca tutti i sistemi anu TPM attivatu, è ancu se u vostru urdinatore hè capaci di TPM, pudete avè da attivà in i paràmetri UEFI / BIOS. U TPM hè un "microcontroller dedicatu cuncepitu per assicurà i dispositi cù chjavi di criptografia integrati", destinatu à mantene u vostru urdinatore più sicuru da attacchi.

Secure Boot hè una altra funzione di sicurità chì aiuta à assicurà a sequenza di boot quandu accende u vostru urdinatore, dinò per aiutà à prevene attacchi à u vostru sistema. In novu, pò esse attivatu o micca per automaticamente in u vostru sistema, è pudete avè da attivà via UEFI / BIOS.

Nè TPM nè Secure Boot hè novu in Windows 11, in fatti, pudete ancu attivà in Windows 10 se u vostru dispositivu li supporta. Tuttavia, Windows 11 esige ch'ellu sia presente è attivatu, chì ùn hè micca Windows 10. Ancu s'ellu nimu di e funzioni di sicurezza sò infallibili, ponu aiutà à mantene u vostru sistema sicuru, è riduce. Malware (inseme cù alcuni di l'altri requisiti di Windows 11 quì sottu) finu à u 60%.

Grafica

Richiede Microsoft DirectX 12 o più tardi, è un driver graficu WDDM 2.0, per Windows 11. Questa hè una aghjurnazione di i requisiti di DirectX 9 per Windows 10, è pudete avè bisognu di aghjurnà e capacità grafiche di u vostru sistema per pudè eseguisce Windows 11.

Processori cumpatibili 64-bit

Questu hè u vostru big gotcha. Microsoft richiede un processore Intel di 11a generazione o megliu cum'è Windows XNUMX (cù alcune eccezzioni specifiche, vede sopra), o un processore equivalente da AMD o da Qualcomm. A cumpagnia ùn hè micca stata particularmente esplicita per quessa chì a linea hè tracciata in questi processori, ma secondu un direttore di Microsoft OS Security, a restrizione hè per "ragioni di sperienza" è micca strettamente per a sicurità:

Ci hè stata assai speculazione chì qualcosa chjamata HVCI (Hypervisor Protected Code Integration) hè a radica di a limitazione di CPU: i prucessori di a generazione precedente di 11th run HVCI in a simulazione, ma hè incrustatu in chips 11th è più altu. Ci hè ancu speculazione chì u prossimu sottosistema di Windows per Android è a manera chì Windows XNUMX correrà nantu à l'applicazioni Android necessitanu HVCI, è Microsoft ùn vole micca chì l'esperienza di l'utilizatore sia affettata. Ùn sò micca veramente esce è dicenu "hè per via di l'applicazioni Android", ma hè almenu una spiegazione pussibule per ciò chì pare à parechji cum'è taglii aleatorii di sistemi chì parenu eseguite Windows XNUMX bè.

Microsoft hà citatu una volta di più i requisiti di u sistema specificamente in quantu à l'applicazioni Android:

Microsoft pare chì aderisce à e so pistole in quantu à i requisiti di u sistema di generazione di CPU, è se u vostru sistema ùn li risponde micca, pudete almenu ufficialmente esse fora di furtuna.

Contu Microsoft

Windows 11 richiede di esse cunnessu à Internet per installà Windows 11 sia cum'è una nova installazione pulita o aghjurnà da Windows 10, è per Windows 11 Home, richiede ancu l'usu di un contu Microsoft per a stallazione. Questa hè una nova esigenza, prima cù Windows 10 pudete disconnect u vostru urdinatore da l'internet durante l'installazione per aggira u scanning MSA, ma questu ùn hè più u casu. Se site decisu di utilizà un contu locale invece di un contu Microsoft per Windows 11 Home, pudete creà un MSA o l'utilizate per a stallazione, dopu creà un contu lucale una volta Windows 11 hè in esecuzione, cambiate à questu, è sguassate u MSA.

Per Windows 11 Pro o Enterprise, pudete ancu installà u novu sistema operatore utilizendu un contu locale.

riassuntu

Se u vostru PC attuale risponde à i requisiti hardware di Microsoft, cumprese un CPU di 11th generazione o megliu, un boot sicuru è CPU TPM, è una carta grafica recente, site d'oru. Oppure, se aghjurnà u vostru sistema per scuntrà e novi specifiche, o cumprà un novu dispositivu sta stagione di vacanze, sarete prontu ancu per Windows 11. Ma se u vostru hardware ùn risponde micca à queste specificazioni, Microsoft ùn hè micca prubabile di retrocede è permette à i processori di a XNUMXa o XNUMXa generazione di eseguisce Windows XNUMX. Ci sò veramente solu solu, ma nimu di elli sò ufficiali, è puderanu dannà u vostru sistema. o rende incapaci di ottene l'aghjurnamenti di u sistema.

Sembra chì Microsoft ferma fermu nantu à questi novi requisiti di u sistema è permettenu assai di a basa di l'utilizatori di PC per stà in Windows 10. Se ùn avete micca scuntrà e specificazioni, avete da decide di aghjurnà o micca. È truvate una soluzione, o dispensate cù i cantoni arrotondati è l'applicazioni Android. Avete da aghjurnà ? Fateci sapè in i cumenti sottu

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu