Windows 11 migliora u cambiamentu HDR è GPU

Windows 11 migliora u cambiamentu di HDR è GPU: Windows 11 hà introduttu una app Settings aghjurnata, cù una megliu urganizazione è più opzioni. Più cambiamenti sò in strada, cum'è Microsoft prova cambiamenti in u dipartimentu graficu.

Windows 11 Insider Preview Build 25281 hè ghjuntu à i mo testatori Windows Insider chì gestisce Dev Channel in u so PC. L'aghjurnamentu cambia a sezione grafica di l'app Settings (truvatu in System> Display), chì Microsoft spera chì "aiuterà à ghjunghje à i paràmetri chì vulete più veloce".

A nova pagina grafica rimpiazza l'opzioni per l'era di Windows 10 cun un novu disignu, chì mostra paràmetri di u sistema in u pannellu superiore (cum'è Auto HDR è ottimisazioni per i ghjoculi di finestra) è annullamenti per app in u pannellu di fondu. Ci hè ancu una sezione di Impostazioni Grafiche Avanzate chì mostra più opzioni, cum'è l'alternanza per a freccia di rinfrescante variabile è a pianificazione GPU accelerata da hardware.

Microsoft

Un menu d'applicazione dedicatu pò esse usatu per cambià l'opzioni grafiche per applicazioni specifiche, senza affettà u restu di u sistema. Se u vostru urdinatore hà più di una carta grafica - a maiò parte di i laptops di ghjoculi, per esempiu - pudete sceglie quale GPU utilizerà l'app. Pudete ancu commutà Auto HDR è ottimisazione per ghjochi senza frames cù l'applicazioni in a lista. Ogni app hà un buttone Reset per vultà à i valori predeterminati di u sistema.

Nisuna di i paràmetri grafici quì sò novi per Windows 11, ma spergu chì a riurganizazione farà più faciule per truvà quelli chì avete bisognu, soprattuttu per tweaking performance di u ghjocu. I paràmetri di grafica in Windows sò spessu divisi trà l'arnesi di cunfigurazione hardware (cum'è NVIDIA GeForce Experience) è l'app Settings di u Sistema, o ancu accessibile in parechje locu, cusì ogni migliuramentu hè certamente benvenutu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu