Avà l'assistente di casa di Google hà guadagnatu impulsu in a corsa di casa intelligente

Avà l'assistente di casa di Google hà guadagnatu impulsu in a corsa di casa intelligente

annunzià Questu hè solu 1500 prudutti - a lista di i prudutti supportati include tuttu, da e camere è sistemi di sicurezza à i campanelli, serrature, luci, asciugatrici, lavastoviglie è frigoriferi.

A piattaforma di casa intelligente di Google hà cresciutu esponenzialmente da a so liberazione in u vaghjimu di u 2016. Puderà turnà un salottu ordinariu in un centru di divertimentu, cù un telèfonu designatu u principale dashboard per i gadgets è i gadgets in tutta a casa.

Google avà sustene i dispositi di tutte e marche maiò di prudutti elettronichi, è a lista cuntinueghja à cresce. Google hà annunziatu recentemente chì furnisce un supportu per i lampi IKEA è i prudutti magenta di Deutsche Telekom.

I piani per questu mese includenu l'integrazione di Google Assistant cù a gamma di ricevitori HP Hoppers. Allarmi di sicurezza ADT, First Alert è Vivint Smart Home; Smart Door Locks da Aostu è Schlage; E camere di sicurezza di casa da Panasonic.

Diversi altri prudutti aghjunghjenu a cumpatibilità di Google Assistant in i mesi à vene, cumprese i trattamenti di finestra Hunter Douglas, a linea Hisense di TV H9E Plus è e cunsole LG.

catturà amazone

Google è Amazon parenu avè una forte dirigenza in u spaziu di casa intelligente. Amazon prima di questu annu hà prumuvutu l'integrazione di l'assistente vocale Alexa cù circa 4000 XNUMX dispositi. Ddu numeru ùn hè micca statu aghjurnatu da tandu, ma e duie cumpagnie sò chjaramente superendu i sistemi cuncurrenti cum'è HomeKit d'Apple è SmartThings di Samsung.

Queste piattaforme supportanu ogni lista per circa 200 dispositi. Dapoi chì i pruduttori ponu esse tentati di sceglie solu una "squadra" per sustene, u ponte pò esse assai difficiule.

Josh Crandall, analista principale di Ricerca Netpop "Questa corsa hè una corsa da u principiu".

"Google è Amazon parenu rompe cù Siri - HomeKit - à a prima volta", disse à TechNewsWorld. "Ùn ci hè micca dubbitu chì Google cunsidereghja sta razza assai impurtante è ammette chì ghjoca per piglià u pruduttu Alexa di Amazon".

Ecosistema di sviluppatore

Google hà sappiutu sfruttà u so massivu ecosistema di sviluppatori per portà tutte e so tecnulugia in questa corsa cù Amazon.

"Fendu questu annunziu, Google hà da fà sapè à l'industria chì hè seriu per liberà u putenziale di Google Home", disse Crandall.

Hà preditu chì "i sviluppatori è l'imprese [IoT] anu da cunsiderà chì i dispositi 5000 sò intrecciati in u tessulu di Google Home, è cumincianu à sviluppà a piattaforma si ùn anu micca".

In altre parolle, Google dice: "Fighjate à tuttu u sviluppu di terzu chì succede nantu à a nostra piattaforma. Se ùn sustene micca Google Home, fate attenzione, perchè simu quì per stà ", disse Crandall.

Più cà sustegnu

U numeru di i dispositi supportati pò esse senza significatu per a maiò parte di i cunsumatori - soprattuttu perchè a maiò parte di i cunsumatori ùn sò micca per esce è rimpiazzà tutti i so prudutti è i dispositi solu per aghjunghje funziunalità di casa intelligente, ùn importa quale cumpagnia furnisce supportu.

Paul Tisch, Analista Principale à Tirias Research , chì "u numeru tutale di dispusitivi supportati [ùn] hà assai à fà cù u successu o a sopravvivenza di u mercatu di questi servizii AI-attivati".

"Questu hè veramente di aghjunghje valore à a vita di i cunsumatori", disse à TechNewsWorld, ma l'unicu criteriu chì importa quì hè chì u sistema mi dà una risposta utile à a mo dumanda? è "Aghju fattu esattamente ciò chì aghju dumandatu à fà?"

Cusì u numeru di i dispusitivi supportati ùn pò micca impurtanza assai à questu puntu.

"L'API sò faciuli di mudificà o ancu aduprà parechji servizii", hà dettu Teach.

Corsa di dui cumpagnie?

I cunsumatori decideranu infine quale piattaforma o piattaforme vinceranu in u mercatu immubiliare intelligente.

Tish hà suggeritu chì "Amazon hà una manu superiore quì. Hè direttamente cunnessu à più cunsumatori in una manera più intima di Google, è Amazon hè più cunnessu cù i clienti Apple ".

Tuttavia, "ùn importa micca quanti cunsumatori integranu in realtà questi prudutti in a piattaforma", hà dettu Kraneball di Netpop.

"Tuttu ciò chì anu bisognu di sapè hè chì quandu sò pronti à integrà i dispositi intelligenti di casa in i so parlanti intelligenti, u parlante di a so scelta avarà abbastanza supportu", aghjunse.

In ultimamente, a cumpetizione puderia ghjunghje à duie piattaforme chì offrenu à i cunsumatori una certa scelta mentre ricusanu di sustene una larga gamma di dispositi incompatibili.

"Simile à a necessità di supportà Android è iOS, i sviluppatori di Internet è l'imprese IoT puderanu sustene duie plataforme di interfaccia di voce", disse Crandall.

"In a listessa fila, vi vede chì ci sò solu dui sistemi di smartphone maiò", aghjunse. "I sviluppatori ùn ponu micca sustene trè, è per quessa u mo Windows Phone hè sparitu. U momentu in questu spaziu appartene chjaramente à Amazon è Google. Se nunda ùn cambia prestu, Siri è HomeKit si metteranu fora di u restu di sta razza ". 


Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu