Cumu copià l'URL di tutte e tabulazioni aperte in Chrome

Ebbè, Google Chrome hè sicuramente u megliu navigatore web dispunibule per i sistemi operativi di desktop è mobile. Inoltre, paragunatu à ogni altru navigatore web, Google Chrome vi furnisce più funzioni è opzioni.

Sè vo avete usatu Google Chrome per un tempu, pudete sapè chì salva automaticamente tutte e vostre tabulazioni se chjude accidentalmente u vostru navigatore. Inoltre, ci hè un modu per restaurà l'ultima sessione di navigazione in Google Chrome.

Tuttavia, chì si vulete copià l'URL di tutte e tabulazioni aperte in Chrome? Sfortunatamente, ùn ci hè micca una opzione diretta per copià l'indirizzi di tutte e tabulazioni aperte in una volta, ma ci hè una soluzione per Windows, Linux è Mac.

Passi per copià l'URL di tutte e tabulazioni aperte in Chrome

In questu articulu, avemu da sparte una guida passu per passu nantu à cumu copià l'URL di tutte e tabulazioni aperte in Google Chrome. Cuntrollamu.

Passu 1. Prima di tuttu, apre a sessione di navigazione chì vulete salvà. Per esempiu, vogliu copià l'URL di trè siti web.

Passu 2. Aprite i siti web è cliccate Trè punti> Segnali> Marca tutte e tabulazioni .

U terzu passu. Inserite u nome di u cartulare in a finestra Bookmark all tabs è cliccate u buttone "salvà" .

Passu 4. Avà cliccate nantu à i trè punti è selezziunate Bookmarks> Manager di Bookmarks .

Passu 5. In u gestore di marcatura, selezziunate u cartulare novu creatu in u pane di manca. Avete bisognu di cliccà nantu à u primu marcatu è appughjà Ctrl + a Sceglie ogni marcatu in a lista.

Passu 6. Avà ghjustu appughjà u buttone CTRL + C Avà apre ogni editore di testu cum'è Notepad è appughjà u buttone CTRL + V

Què hè! Sò finitu. Avà avete una lista di tutti l'URL in forma di testu.

Dunque, sta guida hè tutta nantu à cumu copià l'URL di tutte e tabulazioni aperte in Google Chrome. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu in quantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu