Facebook ùn hà micca liberatu a grande funzione di privacy chì Mark hà prumessu più di sette mesi fà

 Ùn hà micca liberatu a grande funzione di privacy chì Mark hà prumessu più di sette mesi fà

 

In maghju, à l'altitudine di u scandalu di privacy Cambridge Analytica di Facebook, a cumpagnia hà fattu un annunziu puntuale: l'utilizatori di Facebook seranu prestu in gradu di sguassà a storia di navigazione cunnessa à u so prufilu Facebook, vale à dì chì a cumpagnia ùn associerà più l'utilizatori cù l'applicazioni. è siti web chì anu visitatu fora di a reta suciale.

U pruduttu, chjamatu "Clear History", hà guadagnatu assai attenzione. Ùn sò micca solu i dati di navigazione impurtanti - Facebook l'utiliza per targetà e persone chì utilizanu publicità - ma u CEO Mark Zuckerberg hà annunziatu a so propria "storia chjara" durante a Conferenza annuale di sviluppatori Web di Facebook. Clear History hè un ramu d'alivu destinatu à dimustrà quantu seriu Facebook piglia a privacy.

Zuckerberg hà scrittu in unu di i posti : "Questu hè un esempiu di u tipu di cuntrollu chì pensemu chì duvete avè". "Hè qualcosa chì l'avucati di privacy dumandanu - è avemu da travaglià cun elli per assicurà chì simu sani".

Comu risulta, sguassate a storia di u vostru navigatore era più difficiuli di fà paragunatu à u Facebook previstu. Sò passati più di sette mesi da l'annunziu di Zuckerberg, è Facebook ùn hà micca datu una data chjara dapoi.

U capu di a privacy di Facebook, Erin Egan, hà dettu à l'epica chì ci vole "quelchi mesi" per custruisce. Avà dice à Facebook Recode Ùn serà micca pronta per parechji mesi più.

I ritardi di u produttu ùn sò micca rari in u mondu tecnulugicu, ma a Storia Clear hè stata annunziata per dimustrà quantu seriu Facebook piglia a so privacy. Avà pò esse un annu sanu trà questu annunziu è teste di produttu.

"Hè pigliatu più di ciò chì avemu pensatu inizialmente", David Basser, capu di a squadra di produttu di privacy di novu creatu per Facebook, hà dettu in una recente entrevista cù Recode . "Avemu sottovalutatu a quantità di tempu chì ci vole". Bassir hà dettu chì Facebook "furniscerà u pruduttu per a prova da a primavera di u 2019".

Baser hà identificatu u ritardu à dui sfidi tecnichi, i dui chì sò ligati à cumu Facebook guarda i dati di l'utilizatori nantu à i so servitori.

1. Dati Facebook ùn hè micca sempre cullucatu in u listessu modu hè statu cullatu. Quandu Facebook recullà e dati di navigazione web, per esempiu, u settore di dati include parechje parti, cum'è a vostra infurmazione d'identità persunale, u situ web chì avete visitatu è un timestamp per quandu i dati sò stati raccolti.

Calchì volta sta dati hè siparati è cullucatu in diverse parti di u sistemu Facebook. Truvà tutti per ch'elli ponu esse riscattati, soprattuttu dopu a so separazione, hè stata una sfida, disse Bassir.

2. Facebook attualmente almacena dati di navigazione per data è ora, micca da quale utilizatore appartene. Questu significa chì ùn ci hè micca un modu faciule in u sistema di Facebook per vede tutti i dati di navigazione assuciati cù un utilizatore individuale. Facebook hà avutu à custruisce un novu sistema chì guardava i dati di navigazione categurizzati à u livellu di l'utilizatori. "Ùn era micca faciule, in realtà, praticu per noi di custruisce", disse Basser. In ogni casu, hè un elementu impurtante, perchè per l'utilizatori accede è sguassate sta dati, anu da pudè truvà.

Facebook raccoglie quantità massive di dati di l'utilizatori, è hè statu criticatu per anni per una chiarezza insufficiente nantu à ciò chì raccoglie è perchè. Sta critica hè ghjunta à un capu in 2018, quandu l'utilizatori è i regulatori cuminciaru à interrogà seriamente e pratiche di dati di a cumpagnia, è u CEO Mark Zuckerberg hè statu convocatu à Washington per spiegà tuttu à u Cungressu.

Facebook hà ripetutamente dichjaratu chì a privacy di i dati è di l'utilizatori hè una prima priorità. Hè per quessa Team Baseer esiste. U gruppu, chì si cuncentra solu in i prudutti di privacy, hè statu creatu in maghju durante una ristrutturazione in tutta a cumpagnia.

Ma e cose ùn sò micca andate cusì bè in Facebook da tandu. A cumpagnia hà annunziatu una grande violazione di sicurezza in settembre, è ancu una quantità di bug di software cù implicazioni di privacy, cumpresu u venneri chì avianu espostu e foto private di l'utilizatori à i sviluppatori di app. Facebook hà pigliatu più di trè settimane per annunzià publicamente a violazione dopu avè avvistatu l'autorità. Micca casualmente, Baser dice chì unu di i focus di a so squadra vene cun un modu più veloce è più chjaru per avvisà l'utilizatori di incidenti di privacy.

L'interpretazione di "storia chjara" à l'utilizatori hè probabilmente a so propria sfida. Ci hè un mutivu chì ùn hè micca chjamatu Clear History: "Clear History": Utilizà a funzione separà i dati di navigazione chì Facebook raccoglie da u vostru contu specificu, ma ùn serà micca sguassatu da i servitori di Facebook cumplettamente, Baser hà dettu. Invece, hè "ricunnisciutu", chì significa chì hè almacenatu da Facebook, ma ùn hè più assuciatu cù l'utilizatore chì l'hà creatu.

Perchè Facebook ùn pò micca solu piantà di cullà tutta a vostra storia di navigazione? Ebbè, si pò, ma una grande parte di l'attività di Facebook dipende da a cullizzioni di stu tipu di dati di navigazione, è cusì puderia disturbà un grande flussu di rivenuti. Facebook hè una cumpagnia di publicità, è questu significa chì hà bisognu di sapè quale siti visitanu l'utilizatori per pudè carricà l'annunciatori bè, Bashir hà dettu. Facebook pò incaricà un publicista ogni volta chì visitanu u situ web di quellu annunziatore, per esempiu.

"Ùn pudemu micca veramente piantà a raccolta di dati", disse Basser. "Ma ciò chì pudemu fà hè di caccià l'identificatore chì ci farebbe sapè quale era".

Chì hè tuttu per dì chì sguassate l'archivi duvere Significa chì ùn vi vede micca quelli annunzii à volte spaventosi in Facebook nantu à i prudutti chì avete cercatu in altri siti. Ùn significa micca chì Facebook hà cessatu di vedevi mentre navighi in u web.

Vede a fonte di a nutizia quì

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu